КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Президент України

Верховна Рада України

Урядовий портал

Закарпатська обласна державна адміністрація

У Головному управлінні Держпродспоживслужби Закарпаття працюватиме «Гаряча лінія» - Держпродспоживслужба Закарпатської області
У Головному управлінні Держпродспоживслужби Закарпаття працюватиме «Гаряча лінія»
У Головному управлінні Держпродспоживслужби Закарпаття працюватиме «Гаряча лінія»

Для виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року та з метою проведення  інформаційно-роз’яснювальної роботи з населенням, підвищення рівня захисту його законних, соціальних та економічних інтересів між ГУ Держпродспоживслужби в Закарпатській області та Державною установою Закарпатський обласний контактний центр укладена угода про співробітництво.

У межах реалізації цієї угоди 27 лютого 2020 року працівники управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області проведуть прийом громадян (жителів Закарпаття)  у телефонному режимі. Телефонувати на обласну «Гарячу лінію» можна за єдиним безкоштовним номером: 080-05-01-484 або надіслати «електронне звернення» на адресу: http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext/

Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 12:00 години.

Зателефонувавши на «Гарячу лінію», краяни зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту споживачів у разі порушення їх прав. Розглядатимуться такі питання:

  • Проведення  гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо;
  • Порядок дій при порушені права споживачів під час придбання товарів неналежної якості, зокрема взуттєвих виробів, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;
  • Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі;
  • Дієвий та необхідний інструмент захисту прав споживачів – безпосереднє звернення до суб’єкта господарювання;
  • Як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги;
  • Гарантії при відключенні споживача від електричної енергії;
  • Як діяти, коли у закладах громадського харчування поруч курять (палять);
  • Що треба знати при встановленні лічильників на газ, електроенергію, водопостачання.
  • Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки; і т.д.
25.02.2020
© 2012-2020 Держпродспоживслужба Закарпатської області
Розробка та підтримка Yarega WebStudio