КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Президент України

Верховна Рада України

Урядовий портал

Закарпатська обласна державна адміністрація

Як діяти у разі придбання товару неналежної якості, говорили під час онлайн-семінару в ГУ ДПСС - Держпродспоживслужба Закарпатської області
Як діяти у разі придбання товару неналежної якості, говорили під час онлайн-семінару в ГУ ДПСС
Як діяти у разі придбання товару неналежної якості, говорили під час онлайн-семінару в ГУ ДПСС

Черговий онлайн-семінар провели днями на платформі Zoom спеціалісти управління захисту прав споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Закарпатській області. Цього разу темою обрали: «Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості: ремонт, повернення коштів, заміна товару».

Традиційно  захід анонсувався на офіційному вебсайті ГУ ДПСС, тож до його проведення долучилося чимало краян, зокрема суб’єкти господарювання та самі споживачі.

Під час семінару начальник відділу контролю у сферах захисту споживачів, реклами, антитютюнового законодавства управління захисту споживачів Олександр Кобаль детально роз’яснив споживачам їх права у разі придбання товару неналежної якості. У першу чергу це стосується придбання побутової техніки, мобільних телефонів тощо. Особливу увагу приділив питанням гарантійного обслуговування та обміну товару.

Захід був побудований у форматі відкритого діалогу. Тож учасники мали змогу отримати відповіді на низку актуальних та проблемних питань.

08.06.2021
© 2012-2021 Держпродспоживслужба Закарпатської області
Розробка та підтримка Yarega WebStudio