КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ

Президент України

Верховна Рада України

Урядовий портал

Закарпатська обласна державна адміністрація

Публічні закупівлі - Держпродспоживслужба Закарпатської області
Публічні закупівлі

ОБГРУНТУВАННЯ характеристик Інтернет послуг ВТ-2022.docx

Інформація обгрунтуваня ціни на ВТ 11-2022 Бензин дизель-2.docx

Інформування обгрунтування ціни на відкриті торги.docx

Обгрунтування переговорної процедури.doc

Інформація обгрунтування ціни по газу.doc

Обгрунтування ціни на вт.docx

Обгрунтування ціни на пмм.docx

З метою дотримання положень Постанови КМУ від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до Постанов КМУ від 1 серпня 2013 року №631 і 11 жовтня 2016 року №710 (із змінами) надаємо наступні обґрунтування.

Для забезпечення необхідними засобами під час виконання своїх обов’язків працівниками структурних підрозділів  Головного управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області (надалі – Головне управління) з використанням службового транспорту, яке знаходиться за адресою: 88015, м. Ужгород, вул. Минайська, 39 а, (код ЄДРПОУ 40314229) виникла обґрунтована потреба у закупівлі паливно-мастильних матеріалів в кількості (бензин А-95 -12500 л., дизельне паливо-1500 л.)  

Уповноваженою особою  Головного управління проведені розрахунки очікуваної вартості предмета закупівлі товару (персональні комп’ютери в комплекті) - код ДК 021:2015 – „09130000-9-Нафта і дистиляти” (бензин А-95. дизельне паливо).

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено за результатами моніторингу цін на предмет закупівлі у листопаді 2022 року на інтернет-ресурсах, враховуючи наказ №275 від 18 лютого 2020 року „Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі ”(із змінами внесеними наказом від 07.04.2020 року №649 „Про внесення змін до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”). З метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, вирішено, що очікувана вартість предмета закупівлі складає 721 500,00 грн. (Сімсот двадцять одна тисяча п’ятсот гривень 00 копійок) з ПДВ та оголосити процедуру закупівлі - відкриті торги з особливостями на відповідну суму.

Технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі.

1. Специфіка роботи державного органу через наявність в кожному районі Закарпатської області структурного підрозділу, який забезпечує виконання покладених завдань на Головне управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області (проведення заходів державного контролю у сфері безпечності харчових продуктів, проведення обстежень на встановлення фітосанітарного стану, забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя та забезпечення стабільного епізоотичного стану в області тощо) зумовлює вимогу щодо розвиненої мережі відповідного місця (розташування) розміщення АЗС.

Місце розташування (розміщення) АЗС: по всій території України (крім тимчасово окупованих територій, м. Ужгород, населених пунктах Закарпатської області, в яких знаходяться структурні підрозділи Головного Управління Держпродспоживслужби в Закарпатській області: м. Берегово,    смт. Великий Березний, м. Виноградів, смт. Воловець, м. Іршава, смт. Міжгір’я, м. Мукачево, м. Перечин, м. Рахів, м. Свалява, м. Тячів, , м. Хуст – або на відстані до 10 км від межі вказаного населеного пункту.

2. АЗС повинні бути призначені для заправки транспортних засобів паливом, відповідно до вимог Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.1997 № 1442.

3. Тендерні пропозиції можуть бути подані тільки стосовно повного обсягу предмета закупівлі. Учасник повинен зазначити лише одну ціну по позиції специфікації

4. Постачальник повинен забезпечити відпуск ПММ за допомогою  талонів (скретч-карт або смарт-картах) з можливими  номіналами 5л, 10л, 15л, 20л  в мережі АЗС (власних, та/або орендованих, та/або партнерських) у м. Ужгороді, містах обласного значення, в районних центрах Закарпатської області та всіх областях України, за виключенням тимчасово окупованих територій. Обслуговування на всіх АЗС має проводитися талонами (скретч-картами або смарт-картами) одного взірця.

Талони (скретч-карти або смарт-карти) мають відповідати бренду Продавця. На талоні обов’язково повинні бути вказані: вид палива, номінал в кількості літрів, дата до якої дійсний та логотип бренду продавця. Учасник повинен надати копії всіх зразків талонів (скретч-карт або смарт-карт) (5л, 10л, 15л, 20л) до документації своєї пропозиції.

5. Мета використання бензину А-95, Дизельне паливо – забезпечення  безперебійної та ефективної експлуатації автотранспорту Замовника.

6. Наявність автозаправних станцій в місті Ужгород на відстані 3 (три) кілометри автодорогами міста від юридичної адреси Замовника (м. Ужгород, вул. Минайська, 39а), на яких може здійснюватися заправка пальним автомобільного транспорту замовника по талонам.

 

Для здійснення відряджень  в напрямках  Ужгород-Київ наявність не менше 5 (п’яти) АЗС по маршруту та достатня кількість автозаправних комплексів в межах Закарпатської  області

 Талони (скретч-карти або смарт-карти) повинні бути дійсними на території України.

7. Гарантійні вимоги:

7.1. Термін дії талонів (бензин А-95) – має становити не менше 12 місяців з дати їх отримання.

7.2. Строк заміни дефектного (неякісного) палива – не більше 1 (одного) робочого дня з дати отримання претензії від Замовника.

7.3. Гарантійний лист складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує, що інформація, надана ним в довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною. 

8. Учасник забезпечує можливість перевірки кожної партії нафтопродуктів, що відпускається Замовнику щодо її відповідності тендерній пропозиції, вантажосупровідним документам, Державним стандартам України та технічним вимогам, сертифікату якості заводу виробника за якісними та/або кількісними показниками. Така перевірка може бути здійснена належним чином в умовах сертифікованої лабораторії, запропонованої Замовником.

9. На  кожну партію  Товару  Учасник надає Замовникові наступні документи: видаткову накладну; копію сертифікату відповідності для бензину по ДСТУ 7687:2015; копію паспорту (сертифікату) якості; копію сертифікату відповідності для бензину по ДСТУ 7688:2015; копію паспорту (сертифікату) якості.

10. Якість палива повинна відповідати Державним стандартам України та технічним вимогам, сертифікату якості заводу виробника, а саме вимогам:

10.1. ДСТУ- 7687:2015  «Бензини  автомобільні Євро. Технічні умови». Екологічний клас безпеки Євро-5;

10.2. Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднового та котельного палива (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927), що має бути підтверджено в тендерній пропозиції копіями сертифікатів якості і відповідності.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.docx

1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі -- Електрична енергія, код за Єдиним закупівельним словником ДК: 021: 2015 - 09310000-5 "Електрична енергія", розміру бюджтного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (2021).pdf

2) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі -- Природний газ, код за Єдиним закупівельним словником ДК:021:2015 - 09120000-6  "Газове паливо", розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (2021).pdf

3) Річний план закупівель на 2018

4) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - Послуги  з проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень харчових продуктів за фізико-хімічними і мікробіологічними показниками та на вміст окремих забруднювачів під час здійснення державного контролю (нагляду), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 71900000-7-Лабораторні послуги, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.pdf

5) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - Послуги  з проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень харчових продуктів за фізико-хімічними і мікробіологічними показниками та на вміст окремих забруднювачів під час здійснення державного контролю (нагляду), код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 71900000-7-Лабораторні послуги, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.pdf
 
 

8) Інформація обгрунтуваня ціни на ЛП 2021 ХП-нов 2.docx

9) Інформація обгрунтуваня ціни на ЛП 2021 ХП-нов.docx

10) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - Послуги з проведення лабораторних та інструментальних досліджень, випробувань, вимірювань, експертизи під час здійснення державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства для забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 71900000-7-Лабораторні послуги, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.pdf

11) Результат переговорної процедури ЛП СЕС 2021.doc

12) Результат переговорної процедури ЛП ХП.doc

13) Інформація обгрунтуваня ціни на ВТ 2021 авто.docx

14) Інформація обгрунтуваня ціни на ВТ 2021 поточний ремонт.docx

15) Інформація обгрунтуваня ціни на ВТ 2021 ПК.docx

16) Інформація про проведення переговорної процедури Берегово.doc

17) Інформація обгрунтуваня ціни на ЛП мікроклімат 2021.docx

18) Інформація обгрунтуваня ціни на газ ВТ серп 2021.docx

19) Інформація про проведення переговорної процедури ПК.doc

20) Інформація обгрунтуваня ціни на газ ВТ верес 2021.docx

21) Інформація обгрунтуваня ціни на ВТ 2021 Бензин.docx

22) Інформація обгрунтуваня ціни на ВТ вантажний фургон 2021.docx

23) Інформація обгрунтуваня ціни на ВТ 10-2021 Бензин.docx

24) Інформація обгрунтуваня ціни на ВТ 11-2021 Бензин.docx

25) Інформація обгрунтування ціни по газу 2021-2022р.doc

26) Інформація обгрунтуваня ціни на ВТ 2022 ЕЕ.docx

© 2012-2023 Держпродспоживслужба Закарпатської області
Розробка та підтримка Yarega WebStudio